تازه های کتابدنیای کتاب

بیانیه انجمن کتابفروشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوشه در حمایت از عملیات وعده صادق

بسم الله الرحمن الرحیم

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‏ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ» (به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست. حج-۳۹)
در روزگاری که روح انسانیت از کالبد انسان رخت بربسته و دست شیطان مهر خاموشی بر لب‌ها و دلهای اهل زمین زده است تا ظلم را نبینند و یارای قد علم کردن در برابر ظالم را نداشته باشند. بار دیگر آسمانیان زمین نشین با اتکا به قدرت لایزال الهی و رمز نام رسول الله (صلی الله علیه و آله) دست تنبیه بر سر شر مطلق عالم و ایادی آن کوفتند و نور امید را در دل اهل ایمان روشن ساختند و براستی که رسول گرامی اسلام به صدق بیان فرمودند: (مَن خافَ اللّه َ عزّ و جلّ خافَ مِنهُ کُلُّ شَیءٍ ، و مَن لَم یَخَفِ اللّه َ أخافَهُ اللّه ُ مِن کلِّ شَیءٍ. هر که از خدا بترسد، خداوند همه چیز را از او هراسان کند و هرکه از خدا نترسد، خداوند او را از همه چیز هراسان سازد.)
و به تحقیق چه «صادق الوعد» اند آنان که این شجاعت، حق طلبی و ظلم ستیزی را از دو نور درخشان این انقلاب، امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مشق کردند و درس عبرتی بر اهل کفر و استکبار دادند و هیمنه پوشالی رژیم کودک کش را شکستند و همانا به فضل الهی این اقدام طلیعه روزهای محو نهایی رژیم جعلی صهیونیست از صفحه روزگار است.
انجمن کتابفروشان خوشه به عنوان عضوی از جریان فرهنگی انقلاب اسلامی این اقدام بجا، هوشمندانه و انقلابی را به تمام مردم مستضعف جهان تبریک عرض نموده و حمایت خود را از پاسداران غیور و سرافراز و همه دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد و برای ریشه کن شدن هرچه زودتر غده سرطانی اسرائیل و کوتاه شدن دست آنان از پاره تن اسلام، فلسطین و پیروزی نهایی جبهه حق به درگاه الهی دست به دعا برمی‌دارد و هر چه در توان دارد در میدان عمل به کار میبندد.
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِینَ بِعِزَّتِک، وَ أَیِّدْ حُمَاتَهَا بِقُوَّتِک، وَ أَسْبِغْ عَطَایاهُمْ مِنْ جِدَتِک. انشاالله

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه